Holiday <3

Hej Kochani!

Już sierpień, a dla mnie to oznacza koniec wakacji:) Dokładnie 8  ego sierpnia wracam na plan „19+”. Ogromnie się cieszę, bo ile można odpoczywać? Lipiec wykorzystałam na maksa, na pewno nie marnowałam czasu. Sporo wyjazdów, czas spędzony z rodziną, a tego bardzo mi brakowało przez ostatnie miesiące. Moje mieszkanie niemalże cały czas stało puste, wpadałam tylko na chwilę, żeby się przepakować i jechać dalej. Prawie wszystkie wycieczki były nieplanowane, totalnie spontaniczne. Jak przypomnę sobie ten maraton… haha Ciężko powiedzieć, że odpoczęłam, szczególnie w pierwszej połowie lipca. Imprezy, znikoma ilość snu, pakowanie na wariata. Po takim lipcu spokojnie mogę wrócić na plan. Pragnę znów tego poukładanego życia i tych obowiązków, ileż można się bawić. Będąc na Ibizie,ciężko nie imprezować. Szkoda marnować czas na sen, zwłaszcza, że otaczali mnie sami zwariowani ludzie. O mały włos nasza ekipa nie rozniosła hotelu. Przejęliśmy cowieczorne animacje, do rana tańczyliśmy na plaży, skorzystaliśmy nocą z kąpieli w oceanie. Było bosko <3

Zaliczyliśmy również Formenterę! O i to właśnie w tej wyspie się zakochałam. Tak bardzo, że planuję tam przeprowadzkę na starość. hehe. Formentera jest cudowna. Przejrzysta woda, cudowna plaża, przepiękny port, cudowne widoki. Moje miejsce. Bardzo żałuję,że spędziłam tam tylko jeden dzień. Nie miałam  czasu, żeby wszystko zobaczyć. Szkoda, że nie posłuchałam Ernesta, Chciał wypozyczyć skutery. Wtedy zyskalibyśmy więcej czasu. Niestety przez moją upartą naturę nie zobaczyliśmy wszystkiego. Pociesza mnie fakt, że nie ostatni raz byłam w tym miejscu. Na pewno tam wrócę! na Ibizę też 🙂